petak, 2. siječnja 2015.

Subare

  Subare,ruske kape,kozacke kape....ima vise naziva za ove preukusne lepotice.Mi smo ih uvek zvali subare,verovatno jer sam recept dobila pod tim imenom,pa tako i ostadose subare.Dok sam bila mlada domacica pravila sam ih mozda i prvi puta za jedno vece drustvo.U degustaciji mi je pomagao jedan dragi rodjak Jocika ,kojeg sad na zalost nosimo samo u nasim srcima.Probao on tako prvu subaru(srecom sam tek zapocela i napravila par komada) i kaze: "ujna ovde nesto fali".Ma kako sad,sta moze biti...probam i ja.....kad ono zaboravila ja da stavim secer u fil.Slatko smo se smejali,srecom sam nafilovala sam dve-tri subarice,pa sam dodala secer u fil,napravila ih sve lepo i izbegla blam pred gostima.Posle sam ih cesto pravila,srecom sa svim potrebnim sastojcima.



        Sastojci za biskvit:-6 jaja
                                      -250 gr secera
                                      -200 gr brasna
                                     -korica pomorandze
                                      -8 kasika vode
                                      -6 kasika ulja
                                      -2 velike kasike kakaa
                                      -prasak za pecivo
                            za fil:-5 dcl mleka
                                     -5 kasika ostrog brasna
                                     -250 gr secera u prahu
                                     -2 vanilin secera
                                     -250 gr maslaca ili margarina
                                    -100 gr otopljene bele cokolade
                                    -ekstrakt ruma
                    za glazuru-100 gr cokolade za kuvanje
                                    -2 kasicice ulja
                                jos-oko 100 gr kokosovog brasna



  Za biskvit umutite zumanca sa secerom da budu fino penasta.Prosejte u zumanca brasno,koricu,kakao i prasak za pecivo.Mutite mikserom i dodajte vodu i ulje.Drvenom kasikom lagano umutite sneg od belanaca da nema grudvica,ali opet ne treba preterati.Sipajte u vecu tepsiju na papir za pecenje i ispecite-oko 25 minuta na 200 C.Neka se prohladi,pa izvadite iz tepsije.
 Umutite brasno sa par kasika hladnog mleka i ukuvajte u ostatak mleka koje ste prethodno stavili da lagano zavri.Umutite maslac,secer u prahu,rum,otopljenu cokoladu i vanilin secer,pa dodajte fil od brasna i sve lepo sjedinite.
Casom ili ostrom okruglom modlicom vadite kolutove,svaki prerezite na pola,filujte kroz sredinu i malo okolo po rubovima,pa rubove uvaljajte u kokos.Za glazuru otopite cokoladu i ulje i stavljajte po kasicicu na svaku subaru i malo razmazite.Kada se ohladi mozete na sredinu staviti po ruzicu od slaga ili kad je mlako perlicu,neki cvetic ili po zelji.Ne morate nista da stavljate,bice lepotice i bez ukrasavanja jer su fine za nepce.Meni je ostalo malo slaga od ukrasavanja torte pa sam ga iskoristila.
       Uzivajte jer su predivne !












Nema komentara:

Objavi komentar