srijeda, 21. siječnja 2015.

Piletina s belim lukom

U zelji da napravim piletinu na malo laksi nacin od nase uobicajene pohovane,koju obozavamo,smislila sam jednostavan nacin za piletinu sa malo belog luka i jos par sitnica da doteraju ukus.Sprema se brzo i lako,a priloge birate sami po zelji.Inace sin mi je najstroziji kriticar po pitanju hrane.Tako da sam proslu nedelju spremala na dva nacina-pohovanu i sa belim lukom.Kad je ponestalo pohovane,moj kriticar je probao i ovu drugu i komentar je bio "mmmm ,pa ovo je dobro".Da sam precutala taj beli luk kog bas i ne obozava,probao bi u startu,ovako sam malo sacekala.I da,sledeci puta pravim samo na jedan nacin.




     Sastojci:-pileci fileti oko 500-600 gr iseceni na manje sniclice
                   -2-3 cena belog luka protisnutog na presu
                   -maslinovo ulje
                   -sol
                   -biber
                   -1 kasika senfa
                   -1 kasika seckanog presunovog lista
                   -pola kisele pavlake

  Zagrejte maslinovo ulje u vecoj tavi(pozeljno je da se ne lepi za dno,ja sam koristila keramicku),pa poprzite kratko beli luk.Zatim dodajte meso koje ste prethodno posolili i pobiberili i proprzite kratko sa obe strane,zatim zalijte casom vode,poklopite i dinstajte oko 25 minuta.Mozete dodati i malo mlevene ljute paprike.Po potrebi dolijte jos vode.Kad je skoro sva tecnost isparila,dodajte senf,persunov list i na samom kraju i pavlaku ,lagano promesajte,sklonite sa vatre i poklopite da se okusi prozmu.Servirajte uz pire krompir,rizu,salatu po zelji.
    

Nema komentara:

Objavi komentar