petak, 2. siječnja 2015.

Salata od jabuka

  Jedna od finih salata koje se prave na brzaka,ali budu lepe uz peceno meso.Prvi puta sam je probala kod jedne moje drugarice i mene je odusevila,a napravi se stvarno cas posla.Odlicno je kada morate na brzinu napraviti neki prilog,da bude i efektan i ukusan,a i da ga ima dovoljno.




      Sastojci:-2 kiselije jabuke
                    -1 casa kisele pavlake
                    -1 -2 kasike masnijeg jogurta
                    -malo soli

  Jabuke ogulite i krupnije narendajte.Dodajte pavlaku,jogurt i blago posolite,promesajte i ohladite pre posluzivanja.Ove godine sam je pravila uz novogodisnju trpezu jer mi je ipak malo laksa zbog pavlake sa malim procentom masnoce.Tako da mi smo uzivali,nadam se da cete i vi.


Nema komentara:

Objavi komentar