utorak, 2. prosinca 2014.

Corba od sociva


       Ovo je jedna fina topla corbica koja nam prija posebno u ove hladne dane.Nije mnogo komplicirana da se napravi,samo je potrebno odraditi pripreme dan pre kuvanja-jednostavno potopiti socivo u vodu da bi nabubrilo i pomalo omeksalo.Mozete potopiti i suvo meso da odstoji neko vreme.



   Sastojci:-oko 300 gr sociva
                 -2 mrkve
                 -1 koren persuna
                 -1 kasika seckanog persunovog lista
                 -komadic celera
                 -suvo meso po zelji-rebarce,sunka,ovaj put kod mene su bili parcici seceni od bunceka jer  nije bilo muza u blizini da mi pomogne preseci buncek pa sam samo isekla mesa koliko sam mogla-oko 250 gr
                 -glavica seckanog crvenog luka
                 -2-3 cena belog luka
                 -sol,vegeta,par zrna bibera,1 malecni listic lovora
    za zaprsku:-2-3 kasike ulja
                      -kasicica brasna
                      -kasicica mlevene slatke paprike
                      -po zelji malo ljute paprike


   Uvece,kao sto sam vec napisala potopite socivo u dosta vode da nabubri.Ujutro ga prebacite u cediljku i properite jos malo.Pristavite da se kuva u malo vise vode i kad zavri jos jednom ocedite vodu,dolijte novu i stavite da se kuva.Sada ubacujete sve ostale sastojke,sem soli i vegete.Meso isto valja da se ujutro potopi u toplu vodu da bi se saprala prljavstina.Neka lagano vri,probacete da li je socivo omeksalo kao i povrce.Stavite kasicicu vegete i jos dosolite ako treba.
 Za zaprsku ugrejte ulje i poprzite kratko brasno i dodajte mlevenu papriku i sve brzo promesajte,uspite u corbu i jos prokrckajte.kod mene se zaprska pravi na srednjoj temperaturi,jer kad sam pocinjala da kuvam bilo je da je par puta pregorila ,pa sam pravila novu.Vise je ne pravim tako cesto jer je dosta teska za zeludac vec radije umutim kasiku brasna i malo paprike sa hladnom vodom i sipam direktno pred kraj kuvanja u jelo.Posluzite ovu corbu sa salatom koju zelite.Mozete i ukuvati malo testenine ako volite.Uzivajte !









Nema komentara:

Objavi komentar