utorak, 17. lipnja 2014.

Marmelada od jagoda,kokosa i cokolade

       Posto smo mi ljubitelji kokosa i cokolade,a volimo i jagode probala sam spojiti ova tri sastojka u finu marmeladu.Koristila sam zelir secer,vi mozete obican zelin 2:1  uz pola kile secera .Iako jagode nikada ne dosade,bar kod nas,ovo je malo drugacija marmelada,fina i aromaticna.Mozete je mazati na hleb,palacinke,ali i puniti kiflice,buhtle....ima puno raznih varijanti.




    Sastojci:-1 zelir secer 2:1 ili zelin 2:1 i pola kg secera
                 -800 gr jagoda
                 -100 gr kokosovog brasna
                 -100 gr cokolade za kuvanje




 Jagode operite i ispasirajte,ja sam izvagala 800 gr jer u zelir secer koji sam koristila ide 1 kg voca,znaci minus 200 gr:tezina kokosa i cokolade.Posto ima raznih mera zelina za voce samo oduzmite 200 gr voca i umesto toga idu kokos i cokolada.Zvuci komplicirano,ali zapravo nije.Umesajte voce,zelin i kokos,pa stavite na vatru.Kad pocne da se greje,ubaciti i cokoladu uz neprestano mesanje.Kuvajte po potrebi koliko pise na uputstvu.Kod mene je to bilo petnaestak minuta.Ako peni-skidajte penu.Zatim uspite u zagrejane tegle,cvrsto zatvorite poklopcem i nakratko okrenite naopacke.Neka se ohladi,pa probajte kakvog je ukusa.Nama se bas dopalo.Uzivajte!


Nema komentara:

Objavi komentar