ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Spric keksici s limunom

    Nedavno sam kupila masinicu za spric kekse.Bas mi se dopala,pa sam malo isprobavala neke kombinacije.Posto volimo limun koji se bas zadesio u kuci-isprobala sam varijantu sa limunomI nastali su meki i mirisni keksici koji nam nisu bas dugo potrajali-kutija je brzo bila prazna.Pekla se naravno jos jedna tura.

 Sastojci:-600 gr belog mekog brasna
              -250 gr putera
              -2 jaja
              -2 kasike kisele pavlake
             -200 gr secera
             -sok i korica limuna
             -kesica praska za pecivo




     U brasno,prasak za pecivo i secer utrljati puter,pa polako dodajte ostale sastojke.Sve lepo umesite.Testo ne treba da bude ni meko ni tvrdo.U slucaju da je suvkasto,mozete dodati dve-tri kasike mleka,posto sam koristila veliki socan limun pa je bilo dosta soka.Sad uzmete masinicu,ubacite zeljenu modlu,pa testo u cev i kekse istiskujte na dobro namazan pleh,ali nemojte ga posipati brasnom jer nece ostajati na plehu.Kekse peci kratko 7-8 min jer su tanki na 180-200 C.Vadite ih iz rerne i odmah skidajte sa pleha jer se posle zalepe.Stavite ih u neku kutiju i poklopite,tako ih mozete cuvati duze vreme.Nama su idealni za Bozic,mada mogu da se prave kada god pozelite.Uzivajte!






Nema komentara:

Objavi komentar