srijeda, 20. svibnja 2015.

Bele trufle

Jedan od prelepih recepata sa coolinarike od mignnone koji sam isprobala za Uskrs,samo nikako naci vremena napisati i recept.
Kod mignonne na njenom blogu naci cete puno prelepih jela,kako slanih tako i slatkih,a i puno dobrih i korisnih saveta,stvarno vredi dobro pogledati.Neka sam recepte vec isprobala,a ovaj mi je mnogo dobar jer obozavam kafu u kolacima.Ovako sam ih pravila,uz malu izmenu:umesto konjaka ili ruma kafu sam razmutila u mleku.




 Sastojci:-150 gr kokosa
               -150 gr prah secera
               -150 gr maslaca
               -2 vanilin secera
               -ekstrakt ruma
               -1 kasicica mlevene kafe
               -1 kasika mleka
 glazura:-200 gr bele cokolade
              -6 kasika ulja
              -po zeri rebro crne cokolade za sare


   Izmiksajte secer,vanilin secer i maslac,dodajte kokos i izmutite.Kafu izmesajte sa kasikom mleka i sve sjedinite.Pravite male bombice.Bude oko 45-50 komada.Stavite na par sati u frizider.Za belu glazuru lagano otopite cokoladu i ulje i umacite bombice(mozete ih nabosti na cackalicu,pa posle popuniti rupicu ako treba),ocedite visak cokolade i stavite na alu foliju.Neka se ohladi.Otopite crnu cokoladu,poprskajte bombice i kad se cokolada malo stegne prebacite ih u papirne korpice.Uzivajte!




















Nema komentara:

Objavi komentar