četvrtak, 25. rujna 2014.

Prilog od sampinjona

 Prosle nedelje sam dobila tavu na poklon,pa sam prvo napravila ovo jelo.Ovaj puta je to bio prilog od sampinjona i drugog povrca,ali moze uz dodatak mesa biti i glavno jelo.


  Sastojci:-malo seckane slanine
                - velika glavica seckanog crvenog luka
                -dva-tri cena belog luka
                -500 grama seckanih sampinjona
                -tri solje mix povrca(kukuruz,grasak,mrkva),ja sam koristila ovaj put smrznuto,vi mozete
                  jos bolje po solju svezeg
                -persunov list
                -oko desetak maslina
                -sol
                -zacin za supu
                -biber
                -malo tucane feferone po zelji

 
 Poprzite slaninu pa dodajte crveni i beli luk.Kad se malo poprzi dodajte isecene gljive.pa grasak,mrkvu i kukuruz.Blago posolite i dodajte malo vode.Neka se dinsta,a vi dodajite vode,ali samo malo po potrebi jer ce gljive pustiti vode.Dodajte zacin za supu(vegeta,bag),malo soli i bibera.Dinstajte dok povrce ne omeksa i ne ispari sva tecnost.Dodajte masline nasecene na polovine i feferone po zelji.Ako treba dosolite i sluzite toplo uz neko meso ili kobasice. Mi smo ovaj put prepekli leberkase.


Nema komentara:

Objavi komentar