srijeda, 30. travnja 2014.

Zarbo pita

   Recept po kojem uvek pravim zarbo pitu dobila sam od moje drage komsinice Milice.Ovo mi je jedan od drazih kolaca koje pravim za Bozic,ali naravno moze i u bilo kojoj dugoj prilici.






    Sastojci:-za kore: -400 gr glatkog brasna
                               -150 gr masti
                               -50 gr margarina
                               -kvasac
                               -2 vanilin secera
                               -1 jaje
                               -2 dcl mleka za kvas,po potrebi jos malo
                               -1 kasicica secera
                               -malo soli

                  -za fil:-250 gr mlevenih oraha
                           -250 gr secera
                           -2-3 kasike pekmeza,ukus po zelji
                           -100 gr grozdjica ako zelite

                  -za glazuru:-100 gr cokolade
                                   -2 kasike ulja

     U toplo mleko stavite kvasac,kasiku brasna i kasicicu secera i pustite da uzraste.Prosejte brasno,malo posolite i utrljajte rukom u brasno,mast i margarin,dodajte,jaje,vanilin secer i sa jos malo mleka zamesite testo,ni pretvrdo,ni premekano.Podelite na tri dela.
     Za fil pomesajte orahe,secer i pekmez.Razvaljajte prvu koru i stavite u namascenu i pobrasnjenu tepsiju.Namazite pola fila i pospite 50 gr grozdjica ako zelite.Poklopite drugom korom i opet namazite drugom polovinom fila i opet,ako zelite stavite grozdjice.Jos ide i treca kora.Rukom potapkajte testo,nabockajte malo viljuskom i pecite na 180C oko 30-40 minuta.Gore ide glazura:lagano otopite cokoladu i dve kasike ulja i preljijte hladan kolac.

                           
                               

2 komentara:

  1. Ovakav kolač isto još nisam nikad radila. Podsjeća me na kolače koje sam obožavala kad sam bila mala.
    Spremam recept i svakako ću ga isprobati čim se dohvatim pećnice :)
    Hvala ti što si s nama podijelila recept!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo recepata pravim po secanju na maminu kuhinju,a nedavno mi je poklonila svoju svescicu sa receptima jer je u godinama i nema snage praviti kolace,sad ja moram da krenem sa isprobavanjem :)

    OdgovoriIzbriši