subota, 26. travnja 2014.

Zapeceni makaroni

  Jedno zgodno i brzo jelo,kad imate puno posla,a ipak zelite nesto napraviti za rucak,moze i za veceru.Uz zelenu salatu-nama savrseno.




   Sastojci:- 4 jaja
                -3 jogurta
                -200-250 gr svezeg sira
                -8 dcl mleka
                -3 kasicice soli
                -500 gr makarona ili neke druge testenine,puzici,skoljkice
                -par kasika rendanog trapista ili drugog tvrdog sira
                -malo ulja i prezle

  Pomesajte jaja,jogurt,sir,mleko i sol.Tepsiju nauljite i pospite prezlom,slozite testeninu i prelijte smesom koju ste izmesali.Stavite da se pece i pred kraj pospite rendanim sirom.Pece se oko sat-sat i petnaest minuta,zavisi koliko je jaka rerna na 180 C.Servirajte uz neku salatu po zelji.Mi ovo jelo cesce jedemo i za dorucak uz jogurt.
             

1 komentar:

  1. Sviđa mi se ovaj recept.
    Ja sam običavala raditi nešto slično, ali sam koristila kuhanu tjesteninu, dodala sir i dodatke pa kratko zapekla.
    Vjerujem da ovo ima drugačiji okus, jer u recept ide puno mlijeka.
    Svakako ću isprobati!

    OdgovoriIzbriši