ponedjeljak, 12. travnja 2021.

Rolat sa jagodama

   Poslastice sa jagodama njam njam....Ima ih milion varijanti i za nas koji obozavamo jagode nema ih losih..Ovaj rolat sam pravila za Uskrs i moj najiskreniji kriticar-moj sin bio je prezadovoljan.

Vrlo je jednostavan-lagani zuti biskvit,fil od brasna i putera koji sam malo obojala ekstraktom od jagoda da bude lepsi.I naravno -jagode,kolicina po zelji,koliko mozete da zarolate,a da sve lepo izgleda.



    Sastojci:-5 jaja

                  -5 kasika secera

                  -5 kasika brasna

                  -4 kasike vode

                  -pola kesice praska za pecivo



        za fil:-4 dcl mleka

                 -3 kasike brasna

                 -6 kasika secera

                 -2 kesice vanilin secera

                 -150 gr putera

                -ekstrakt jagode

                -oprane i naseckane jagode,kolicina po zelji,ja sam stavila oko dve sake



   Prvo ispecite biskvit:razdvojte zumanca od belanaca.U zumanca dodajte secer i mikserom mutite dok se secer ne istopi i masa ne posvetli.Dodajte brasno,prasak za pecivo i vodu i izmiksajte.Rucno polako umesajte prethodno umucen sneg od belanaca.Smesu prespite u veci pleh u koji ste stavili papir za pecenje.Poravnajte smesu i pecite oko 20 min na 200 C.Cim je peceno istresite na cistu krpu i zarolajte.

Neka se ohladi.


Za fil odvojite oko 1 dcl mleka i umesajte brasno.Treba bas dobro da se umuti da ne ostanu grudvice.Ostatak mleka stavite u serpu,pa na vatru.Dodajte secer i vanilin secer,pa kad zavri sipajte umuceno mleko i brsno.Kuvajte dok se ne zgusne,treba snazno mesati da ne ostanu grudvice.Neka se ohladi.Umutite puter i dodajte ekstrakt,pa kasiku po kasiku fila i mutite dok ne postane ujednaceno.

Razvijte rolat.Namazite fil i pospite seckanim jagodama.Ponovo zarolajte i stavite u frizider da se dobro ohladi,pa isecite na snite.Uzivajte !





Nema komentara:

Objavi komentar