subota, 4. svibnja 2013.

Salata od tikvica





          Nedavno sam cula od jedne prijateljice da tikvice jede kao salatu..Nikad pre nisam ni cula ni pravila,obicno tikvice pravim na cuspajz-retko kad jer moji to bas i ne vole,pa pohovane ili kao ustipke,krem corbe,musake..Ali odlucila sam ih ovako probati i nisam se pokajala.Uz jos par sastojaka salatica je ispala super.A moze i dalje da se kombinuje po zelji,sve je stvar ukusa i maste...


 


         Sastojci- mlada tikvica oko 250-300 gr
                     -dva paradajza
                     -veca kasika svezeg sira(u posnoj varijanti ovo ne stavljate)
                     -maslinovo ulje
                     -sirce
                     -sol i biber

 Tikvicu oguliti i naribati na krupnije rende,iseckati u to paradajz,dodati sir i sve ostale zacine.Mozete kombinovati i drugo povrce.Ako postite sir izostavite ili stavite odgovarajucu zamenu kao sto je posni majonez.Lagano promesati i neka vam bude u slast.Uzivajte!

3 komentara:

  1. Obožavam salatu od tikvica, ja je pravim sa jogurtom. Vredi je isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Probacu i ja sa jogurtom,iznenadilo me sto je zasitna,a nije kaloricna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda! Isprobati ću na oba načina :)

    OdgovoriIzbriši