četvrtak, 28. prosinca 2023.

Coko visnja keksi

 Bozic bez keksica kod nas nekako i ne ide.Plus moze ih se napraviti puno ranije pa budu savrseni za Bozic uz ostale kolace.Posto uvek pravim i rotiram iste ili slicne kekse,ove godine sam isprobala i neke nove recepte.Neki su bas novi,a neki cekaju red u starim pozutelim sveskama da dodje i njihovo vreme.Recept za ove fine cokoladne kekse pronasla sam na internetu i dopali su mi se odmah.Trebalo ih je peci da gornji deo bude svetli,a donji taman.Taman kao dunavski valovi.Ali ipak sam se odlucila za skroz cokoladnu varijantu.Punila sam ih marmeladom od visanja i odozgo ukrasila cokoladom.Bili su bas ukusni i mekani sa blago kiselkastim ukusom visanja.Mislim da sam kada se sve spojilo dobila oko pedesetak komada.



 Sastojci:-400 gr mekog brasna 

               -200 gr putera

               -100 gr secera

               -2 vanilin secera

               -2 zumanca

               -1 vrhom puna supena kasika kakaa

               -kasika-dve mleka ako treba

       i jos:-marmelada od visanja

               -oko 50 gr cokolade za kuvanje i 1 kasika ulja



  U prosejano brasno ,dodajte secer,vanilin secer i kakao i izmesajte,pa utrljajte putar koji je sobne temperature.Dodajte zumanca i mesite.Ako treba dodajte kasiku-dve mleka da se lakse umesi,ali ne treba preterivati.Razvaljajte na pobrasnjenoj povrsini i secite zeljene oblike-vanilice,mogu cvetici,srca.Pola njih treba da imaju rupu u sredini.Slozite na pleh i pecite do 15 minuta na 180 C.Kada se ohlade spajajte marmeladom(gore ide keks sa rupom u sredini).Otopite cokoladu i ulje na pari i malom kasicicom tanko nasarajte kekse.Neka se glazura stegne.Stavite ih u kutije i tako mogu duze vreme da stoje ako ih ne pojedete brzo kao sto smo ih mi pojeli.Uzivajte ! 



Nema komentara:

Objavi komentar