petak, 15. siječnja 2021.

Medenjaci

 Medenjake cesto pravim za Bozic i uglavnom zimi.Nekako su mi oni bas najlepsi  kada je napolju hladno,a mi uzivamo uz medenjake i caj ili kakao.Skoro uvek ih pravim po receptu koji sam dobila od svekrve,a ovaj put sam odlucila nesto drugo.Kupila sam mix zacina za medenjake,tzv Honiglebkuchen.Predivno mirisno cudo.Sadrzi cimet,muskatni orascic,korijander,djumbir,karanfilic,piment,anis,biber,kardamon,komorac.Neobicna kombinacija ,ali mirisi neopisivo dobro.Sam postupak je jednostavan.Samo se svi sastojci lepo zamese i oblikuju se male loptice.Malo sam korigovala sastojke sa kesice,malo secera oduzela,stavila putera i bas je bilo odlicno.



   Sastojci:-500 gr razenog brasna

                 -100 gr secera

                 -125 gr meda

                 -150 gr putera

                 -3 jaja

                 -1 prasak za pecivo

                 -2 kasicice zacina za medenjake(ako nemate moze i samo cimet)




   Pomesajte sve suve sastojke.Dodajte puter sobne temperature i dobro utrljajte rukama da se stvore krupnije grudvice.Dodajte med i jaja i sve zamesite.Umotajte u strec foliju i neka testo odmori sat vremena u frizideru.Pravite male loptice podjednake velicine i slazite na podmazan i pobrasnjen pleh.Napravite obavezno razmak izmedju loptica jer splasnu i rasire se tokom pecenja.Mozete i da ih razvaljate oklagijom i da vadite razne oblike po zelji.Pecite oko 20 min na 180 C.Cim se ohlade slozite ih u kutiju s poklopcem,tako mogu i duze da stoje.Uzivajte!





Nema komentara:

Objavi komentar