nedjelja, 10. lipnja 2012.

Basta-moja mala radost









Uzivam provoditi vreme u basti,a sad dolazi onaj period u godini koji najvise volim kad ubiremo plodove svog truda.Volim raditi u basti,opusta me,relaksira i cini zadovoljnijom i smirenom,cesto u basti popijem kaficu sedeci na staroj zutoj gajbi od piva.Ove godine je bilo malo muke sa mrazevima pa sam ponovo pravila rasad paprike i paradajza ali sam u sustini zadovoljna.Salate smo se najeli,kao i mladog luka spinata,sad vec ima graska,mrkvice koju rascupavam,pomalo krompira "ukradem" iz kucica,uskoro ce keleraba,tikvice,bilo je i jagoda i jos ih ima poneka.A i ribizle su tu i sad se crveni stablo male visnja koja je prosle godine prvi put dala rod bas kao i ogrozd.Volim i cvrkut ptica koji se uvek cuje kao i komsijska tri kuceta sto dodju do ograde pa guraju njuskice da ih se pomazi.Sve je to deo mog zivota a podelicu i neke slike sa vama da bi vam bar malo docarala moje male radosti .Malo je zeleno ali uskoro ce paradajz i obicni i zuti,tikvice,mrkve ....bice sve sareno!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar