subota, 12. svibnja 2012.

Biti majka

Jucer sam prvi put izistinski plakala od srece i ponosa,onako ...prave suze radosnice...Imam svrcu od 14 godinica i doneo je kuci slike sa male mature,sav sretan,a ja se rasplakala.U tom momentu se desi nesto nalik na scene iz filmova:lete slike iz proslosti pred ocima,vecinom lepe,smeh, igra,vrtic,skola,trcanje po dvoristu,pricanje mojih prica o vrednom malom jaricu koje je moje dete zapamtilo a ja vec zaboravila.Mada bi mogla da izmislim i poneku novu.A da i poneka losa slika:operacija krajnika,stalne prehladice,ujed kuceta sa tada malu nozicu mog sina.....srecom ovih losih stvari je mnogo manje.A ja drzim slike i onako,sva ponosna rasplakala se od srece..i drago mi je jer je odlicno dete.I nadam se da ce biti jos mnogo ovakvih trenutaka,zelim sve ono sto zeli jedna majka svom detetu:zdravlje,srecu,radost,uspeh. Mozda izgleda mnogo ali ustvari i nije,zelim to i svoj deci tako da kad se to podeli i nisu mi velike zelje....
Ove ljubicaste cvetice je on slikao jos nedavno a slika koja mi je izmamila suze....pa neka to ostane samo za mene...

Nema komentara:

Objavi komentar